RUTA DE LA COVA PINTADA

Ruta; Mas de Barberans-La Cova Pintada.

Sortim en cotxe des del poble #ElMasdeBarberans direcció La Raval de Crist, i #Roquetes per la carretera TV-3421, a 3'5 km aprox. trobarem una senyalització que ens indicarà a l'esquerra "barranc de Lloret", seguirem per una carretera estreta però asfaltada pel barranc de Lloret, entre tancats de bous i cavalls ens anem submergint al PN. #ElsPorts, Continuarem fins a trobar una tanca ... (sempre hi ha una tanca) :-), Parking. Des d'allà començarem la nostra ruta, després de creuar el pont, a la dreta, (no anar a l'esquerra "el racó del Moro") una suau pujada per la sendera ens portarà a la impressionant Cova Pintada.

Salimos en coche desde el pueblo #ElMasdeBarberans dirección La Raval de Crist, y #Roquetes por la carretera TV-3421, a 3'5 km aprox. encontraremos una señalización que nos indicará a la izquierda "barranc de LLoret", seguiremos por una carretera estrecha pero asfaltada por el barranc de Lloret, entre cercados de toros, y caballos nos vamos sumergiendo en el PN. #ElsPorts, continuaremos hasta encontrar una valla...(siempre hay una valla) , Parking. Desde allí iniciamos nuestra ruta, después de cruzar el puente a la derecha, (no ir a la izquierda "el racó del Moro") una suave subida por la sendera nos llevará a la impresionante Cova Pintada.

We drive from the village Mas de Barberans to La Raval de Crist, and Roquetes city by the TV-3421 road, 3.5 km approx. find a signal that will indicate to the left "barranc of LLoret" continue along a narrow paved road to the barranc of Lloret, between bulls and horses ranches, we go submerging in the PN. Els Ports, will continue until a fence ... (there's always a fence) , Parking. From there we will start our route, after crossing the bridge on the right (don't go left "El Raco del Moro") a gentle climb by a path will lead to the impressive Cova Pintada.